Workshop pro firmy

Chcete umět psát stručně a jasně? Předat v krátkém čase co nejvíce informací? Nezahlcovat lidi? Je to skvělá dovednost, která se hodí v každé firmě. Jenže – pro většinu z nás není přirozená. Ani ve škole ji neučí. Pomůžu vám ji ovládnout, abyste z ní ve firmě mohli ještě dlouho těžit. Zjistíte, že psát srozumitelně, ale chytlavě, je superschopnost, která šetří čas, energii, nervy a – samozřejmě – peníze. Oceníte ji v mnoha různých situacích – nejen při samotném psaní, ale třeba taky na firemních poradách nebo při prezentacích.

Filtr vám pomůže, když chcete: 

  • mít ve firmě co nejefektivnější interní komunikaci.

  • skoncovat s kostrbatými a strojenými zprávami, které nikdo nečte.

  • šetřit čas vašich lidí a díky tomu taky peníze firmě. 

  • psát tak, aby lidé bez problémů rozuměli všemu, co chcete říct.

  • aby si ve firmě každé vaše sdělení a pokyny přečetli hned a nic neodkládali.

  • udržet pozornost čtenářů nebo posluchačů. 

  • aby všichni ve firmě pochopili to nejpodstatnější.

  • otestovat, jestli jste doteď psali srozumitelně.

Napsal bych kratší dopis, ale neměl jsem čas.

Blaise Pascal

Co ode mě můžete čekat?

Spoustu let jsem pracoval jako novinář a psaním se živím. Díky zkušenostem z novinařiny, copywritingu i vlastních obsahových projektů jsem si osvojil systém praktického, srozumitelného psaní. Na workshopu vám předám všechno, co umím. Naučím vás přemýšlet o textech úplně jinak, než jste zažili ve škole. Jinak než o nich přemýšlíte doteď. Pomůžu vám osvojit si pravidla, díky kterým budete psát užitečně, chytře, jasně. S důrazem na čtenáře – abyste neutápěli klíčové myšlenky, ale nasvítili je. Ukážu vám, jak psát krátce, ale ne o ničem – abyste uměli říct co nejvíce co nejméně slovy. A slibuju – bude to i zábava.

Jak workshop probíhá?

Zúčastní se ho jen lidé z vaší firmy – může jich být až dvanáct. Vše zvládneme během jednoho dne – workshop zabere 5 hodin i s přestávkou.

Kolik to stojí? 

14 900 Kč bez DPH.

Dál už nic není. Ale jestli chcete, můžeme se potkat a začít filtrovat.

Nejraději mám e-mail, napište mi.

Každý týden filtruju jednu myšlenku, kterou využijete při práci na projektech i v běžném životě.

P. S.: Mrkněte, co už jsem filtroval.