Proč Filtr

Méně je více. A ve firemní komunikaci to platí dvojnásob. 

Filtr je způsob, jak komunikovat stručně a jasně a nemarnit čas lidí ve vaší firmě. Stojí na novinářských základech a je zaměřený na publikum. Pomůže vám jít na dřeň a filtrovat informace, aby byly co nejsrozumitelnější pro všechny. 

Zdokonalíte díky němu interní komunikaci a zvýšíte zapojení lidí.

Schválně – představte si, že si lidé přečtou vaše sdělení za pět minut místo dvaceti. Vynásobte to počtem zaměstnanců. To je spousta času.

A těch peněz! Jen podle mojí hodinovky by ušetřená čtvrthodinka dělala několik set korun. Kolik to je ve vaší firmě?

K nezaplacení je i bonus – ubude spousta kyselých obličejů. 

Filtr stojí na 5 pilířích:

🤔 Promyšleně. Máte jen pár sekund na to, abyste oslovili publikum. Promítněte to do veškeré komunikace. Sdělte to nejdůležitější – a šlus.

🩳 Krátce. Nacpěte sdělení do co nejmenšího počtu slov. A vět. 

💡 Jednoduše. Obyčejná věta je lepší než souvětí. Jedna věta lepší než dvě. Jeden odstavec lepší než dva. Známá slova lepší než cizí výrazy.

Lidsky. Pište stejně uvolněně, jako mluvíte s lidmi u kávy. 

⏱️ Nesobecky. Soustřeďte se na publikum. Neokrádejte nikoho o čas (a firmu o peníze). 

Každý den hrozí, že se lidé utopí v záplavě slov. Zachraňte je i sebe:

👨‍🏫 Workshop

Naučte se komunikovat bez omáčky. Osvojte si triky, jak psát tak, abyste nemarnili čas ostatních a šetřili firmě peníze.

🔑 Newsletter na klíč

Nemusíte se s tím párat sami. Vyfiltruju za vás pravidelný interní newsletter na klíč. Bude jasný, čtivý, srozumitelný.

Dál už nic není. Ale jestli chcete, můžeme se potkat a začít filtrovat.

Nejraději mám e-mail, napište mi.

Každý týden filtruju jednu myšlenku, kterou využijete při práci na projektech i v běžném životě.

P. S.: Mrkněte, co už jsem filtroval.